دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = وفاداری
تعداد مقالات: 8
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک
دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 182-164
نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 763-776
پیشبینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان بهوسیلۀ مؤلفههای رضایتمندی در باشگاههای ورزشی: مطالعۀ باشگاههای پرورشاندام زنجان
دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 605-618
تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدلسازی معادلات ساختاری
دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 359-373
بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)
دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51
بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روانشناختی
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 135-155
رابطة رضایتمندی و وفاداری با ویژگی های پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز
دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 117-136