کلیدواژه‌ها = وفاداری
تعداد مقالات: 7
2. نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 763-776

سید مرتضی عظیم زاده؛ کیانوش شجیع؛ فریده افروزی


4. تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 8، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 359-373

اعظم شادی وند؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور


6. بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روان‌شناختی

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 135-155

محسن بهنام؛ محمد خبیری؛ سیمین حلبیان؛ حمید احمدی؛ حسین بخشنده