کلیدواژه‌ها = وفاداری
نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 763-776

سید مرتضی عظیم زاده؛ کیانوش شجیع؛ فریده افروزی


پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 605-618

حسین کردلو؛ آتوسا تیموری؛ بهادر حسنی زاده


تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 359-373

اعظم شادی وند؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور


بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51

احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی


بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روان‌شناختی

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 135-155

محسن بهنام؛ محمد خبیری؛ سیمین حلبیان؛ حمید احمدی؛ حسین بخشنده


رابطة رضایتمندی و وفاداری با ویژگی های پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 117-136

سارا کشکر؛ زهرا سلمان؛ ژاله جباری