دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = بازاریابی
تعداد مقالات: 11
طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1401
برنامه ریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 شهریور 1401
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران
دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 723-743
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 411-428
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 471-488
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی
دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 191-211
پیشبینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان بهوسیلۀ مؤلفههای رضایتمندی در باشگاههای ورزشی: مطالعۀ باشگاههای پرورشاندام زنجان
دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 605-618
نقش نمایشگاه بینالمللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعۀ بازار این محصولات با تأکید برآمیختۀ بازاریابی ورزشی(5ps)
دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 221-235
بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی دربارة حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی
دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 23-36