کلیدواژه‌ها = بازاریابی
تعداد مقالات: 6
1. مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 411-428

علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی


2. رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 471-488

حسین عبدالملکی؛ زهراسادات میرزازاده؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی


3. رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 191-211

بیان فاتحی؛ سیدنصراله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ بابک زنده دل نوبری


6. بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی دربارة حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی

دوره 4، شماره 12، بهار 1391، صفحه 23-36

محمد سلطان حسینی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ مالک رجبی