1. شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 شهریور 1400

هدایت ممبینی؛ شهرام علم؛ زهرا هژبرنیا؛ مهدی رسولی


2. طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 723-743

جاسم منوچهری؛ مهرزاد حمیدی


3. مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 411-428

علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی


4. رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 471-488

حسین عبدالملکی؛ زهراسادات میرزازاده؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی


5. رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 191-211

بیان فاتحی؛ سیدنصراله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ بابک زنده دل نوبری


6. پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 605-618

حسین کردلو؛ آتوسا تیموری؛ بهادر حسنی زاده


7. نقش نمایشگاه بین‌المللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعۀ بازار این محصولات با تأکید برآمیختۀ بازاریابی ورزشی(5ps)

دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 221-235

سارا کشکر؛ حبیب هنری؛ رضا فرجی


8. بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی دربارة حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی

دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 23-36

محمد سلطان حسینی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ مالک رجبی