دوره 17 (1404)
دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = بازاریابی ورزشی
تعداد مقالات: 11
تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری
دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 116-98
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 212-195
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 193-173
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیونهای حرفهای منتخب ورزش گروهی کشور
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 119-139
اولویتبندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفهای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین)
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 203-219
ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی
دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 107-118
ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان
دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 548-535
تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاههای پرطرفدار تهرانی لیگ حرفهای فوتبال
دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 103-117
شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور
دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 829-846