دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = مدل
تعداد مقالات: 7
ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1402
ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 332-317
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور
دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 148-133
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران
دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 167-149
طراحی مدل توسعه قابلیتهای انسانی در ورزش(با استفاده از نظریه داده بنیاد)
دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 49-63
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس
دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 145-159
رابطۀ علی بین منبع کنترل و اخلاق سازمانی با رضایت شغلی: ارائۀ مدلی برای محیط کار
دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 531-544