نویسنده = ���������������� ����������
تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-120

مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی


ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560

مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی


ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان

دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 548-535

مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری


تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 103-117

مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری


ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 273-286

مجید جلالی فراهانی؛ مسعود فریدونی


ارائۀ مدل تبیین رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 874-861

مسعود فریدونی؛ مجید جلالی فراهانی


ارتباط بین معنویت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ستادی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران

دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 921-933

مسعود فریدونی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی