دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = %D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%8C%20%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86
تعداد مقالات: 8
تاثیر همتولیدی خدمات ورزشی بر درگیر کردن مشتری از طریق یادگیری مشتریان: نقش تعدیلکننده مشارکت
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 فروردین 1403
مدلسازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بینالمللی در ورزش ایران
دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 371-353
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 331-308
تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرفکنندگان محصولات ورزشی
دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 687-701
تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرفکننده در تبلیغات
دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 247-262
بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روانشناختی
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 135-155
ارزیابی اثربخشی دوره های داوری و مربیگری از دیدگاه دانشجویان براساس مدل کرک پاتریک
دوره 5، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 161-178
آیا تغییر مربی عملکرد تیم های فوتبال حرفه ای را بهبود بخشیده است؟ مطالعة تطبیقی تیم های لیگ برتر فوتبال ایران و پنج لیگ معتبر اروپایی
دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 191-206