دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = لیگ برتر
تعداد مقالات: 12
طراحی مدل پیامدهای جهانیشدن برند لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 18-1
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 248-231
ارائة الگوی نقش عوامل شکلدهندة جو سالنهای فوتسال بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران
دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 461-481
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران
دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 423-443
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان)
دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 479-499
بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 565-579
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 763-776
بررسی جایگاه اقتصادی استادیومها و تیمهای ورزشی حرفهای بر شاخص درآمد
دوره 8، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 265-279
ارتباط بین خودکارامدی مربی با تعهد ورزشی کشتیگیران لیگ برتر کشور
دوره 7، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 421-436
ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری
دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 475-492
تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 109-133
رابطه نوع تعارض، سبک مدیریت تعارض و اثربخشی تیم های والیبال باشگاه های لیگ برتر کشور
دوره 2، شماره 5، تیر 1389، صفحه 51-121