دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = سیدعماد حسینی
تعداد مقالات: 6
شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامههای خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1403
طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران
دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 903-922
بررسی نقش رسانههای جمعی ورزشی بر شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 183-202
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 83-99
تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 549-564
ارزیابی مؤلفههای آمیخته بازاریابی (7p) لیگ برتر فوتبال ایران، از دیدگاه مدیران سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال
دوره 2، شماره 5، تیر 1389، صفحه 5-23