دوره 17 (1404)
دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = محصولات ورزشی
تعداد مقالات: 5
شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامههای خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1403
شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسبوکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی
دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 163-144
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی
دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 471-488
تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران)
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 565-578