دوره 17 (1404)
دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = فرناز فخری
تعداد مقالات: 4
کاربرد فرآیند سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی عوامل مؤثر بر سهم کالاهای ورزشی در تجارت خارجی کشور
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403
مسئولیت اجتماعی شرکتی و موفقیت استارت آپ ها: نقش تعدیل گر ویژگی های جمعیت شناختی ورزشکاران حرفه ای
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 اردیبهشت 1404
تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری
دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 116-98
بررسی الگوی مصرف ورزشی خانوار شهری و روستایی ایران طی سال های 1380 تا 1395
دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 94-80