نویسنده = الهه حسینی
تعداد مقالات: 5
1. شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی

دوره 11، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 739-759

الهه حسینی؛ فرزام فرزان؛ سید رضا حسینی نیا


3. تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری

دوره 9، شماره 1، بهار 1396، صفحه 169-174

الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری


5. بررسی مدل تعهد ورزشی بانوان شرکت‌کننده در فعالیت‌های ورزشی

دوره 7، شماره 2، بهار 1394، صفحه 293-307

الهه حسینی؛ حسن بحرالعلوم؛ سید رضا حسینی نیا