نویسنده = ���������� ������������
طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1173-1195

راحله سادات واقفی نظری؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی


ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 99-117

مهدی فلاحتی؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی


مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 161-180

روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی


نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 59-75

محمد حسن پیمان فر؛ علیرضا الهی؛ سید محمد کاظم سجاد پور؛ مهرزاد حمیدی


رابطه بین سبک رهبری و منبع قدرت مربیان تیم‌های لیگ برتر والیبال کشور از دیدگاه بازیکنان

دوره 2، شماره 7، دی 1389

گلاره تهامی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمد خبیری؛ علیرضا الهی


موانع موجود در توسعه جذب درآمد حاصل از حمایت مالی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 189-202

علیرضا الهی؛ نصرالله سجادی؛ محمد خبیری؛ حمید ابریشمی