دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = مشتری
تعداد مقالات: 6
مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید
دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1093-1105
بررسی رابطه و مقایسۀ مهارتهای ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی
دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 783-796
تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعههای بدنسازی شهرداری تهران
دوره 10، شماره 2، تیر 1397، صفحه 337-313
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان
دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 359-372
بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)
دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51
مقایسة رضایتمندی مشتریان باشگاه های بدنسازی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران
دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 37-49