دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = حامد فرزی
تعداد مقالات: 4
تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 467-482
بررسی نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاها استان لرستان
دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 663-678
تبیین رابطۀ هوش سازمانی و چابکی سازمانی با کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران
دوره 7، شماره 5، آذر 1394، صفحه 713-729
تبیین نقش میزان فعالیتهای بدنی در سلامت اجتماعی دانشجویان دانشگاههای شهر کرمانشاه
دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 17-30