دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تجارب فارغالتحصیلان علوم ورزشیِ شاغل در کسبوکارهای ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 خرداد 1402
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 35-19
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی
دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 36-20
رویکرد مدیران ارشد ورزشی در اجرای نظام برنامه ریزی و مدیریت جانشین پروری
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 41-26
تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانشآموزان دورۀ متوسطه
دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 703-721
تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 1-14
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000
دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 907-928
تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور
دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 175-194
کاوش عوامل زمینهای و مداخلهگر بروز فساد در صنعت فوتبال ایران
دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 661-685
مدلسازی معادلات ساختاری تأثیر محدودیتها بر رضایتمندی گردشگران ورزشی: نقش میانجی انگیزههای گردشگران ورزشی
دوره 10، شماره 2، تیر 1397، صفحه 294-273
نقش نمایشگاه بینالمللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعۀ بازار این محصولات با تأکید برآمیختۀ بازاریابی ورزشی(5ps)
دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 221-235
طراحی الگوی مدیریت دانش و عملکرد و بررسی روابط آنها در فدراسیونهای ورزشی ایران
دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 145-158
ارزشیابی میزان تحقق اهداف آموزشی کارشناسی ارشد تربیت بدنی بر موفقیت شغلی دانش آموختگان شاغل
دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 511-529
بررسی مشکلات تدوین پایان نامة کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه های منتخب
دوره 5، شماره 16، اردیبهشت 1392، صفحه 149-169
بررسی نظام یادگیری سازمانی در سازمان تربیت بدنی براساس ابعاد سازمان یادگیرنده و روش AHP
دوره 4، شماره 13، مرداد 1391، صفحه 115-135
بررسی عوامل مؤثر نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی رسانه های ورزشی در توسعة ورزش قهرمانی
دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 127-145
طراحی مدل کارآفرینی سازمانی مبتنی بر رابطۀ راهبرد سازمانی با ابعاد گرایشهای کارآفرینانۀ سازمانی در سازمان تربیت بدنی
دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 201-217
ارتباط مهارتهای سهگانة مدیریتی با یادگیری سازمانی در سازمان تربیت بدنی و ارائة مدل براساس AHP
دوره 3، شماره 11، دی 1390، صفحه 5-31
بررسی نقش چهارگانه رسانه های ورزشی در توسعه فرهنگ ورزش همگانی
دوره 3، شماره 9، تیر 1390
بررسی وضعیت مطلوب نظام مدیریت رسانه های ورزشی از دیدگاه متخصصان رسانه ای و ورزشی
دوره 3، شماره 8، فروردین 1390
بررسی و مقایسه فرسودگی شغلی در اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی و اعضای هیأت علمی دیگر رشته ها
دوره 3، شماره 8، فروردین 1390
بررسی مهارت های سه گانه مدیریتی (ادراکی، انسانی، فنی) مدیران ادارات تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور
دوره 2، شماره 5، تیر 1389، صفحه 105-229
تعیین عوامل مهم در کیفیت بسته های گردشگری ورزشی در کشور
دوره 2، شماره 4، فروردین 1389، صفحه 5-25