دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = حامیان مالی
تعداد مقالات: 3
شناسایی و اولویت بندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 آذر 1400
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی
دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 997-1014
موانع موجود در توسعه جذب درآمد حاصل از حمایت مالی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران
دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 189-202