دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = حسین اکبری یزدی
تعداد مقالات: 7
تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 298-282
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 125-111
طراحی الگوی فرایندی کسبوکار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان
دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1173-1195
ارائة مدلی برای اندازهگیری سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 99-117
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 161-180
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس
دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 145-159