نویسنده = حسین اکبری یزدی
تعداد مقالات: 4
1. ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی

دوره 13، شماره 1، بهار 1400، صفحه 99-117

مهدی فلاحتی؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی


2. مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 161-180

روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی


3. تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-440

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی