دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = بازاریابی دیجیتال
تعداد مقالات: 2
تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1402
شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 340-323