نویسنده = �������� �������� ��������
مدلسازی عوامل موثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مهر 1400

محمود بهره مند؛ محمد کشتی دار؛ مینا مستحفظیان؛ جهانگیر کریمیان


طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401

زهره شجاع؛ حسین پیمانی زاد؛ محمد کشتی دار؛ حسن فهیم


طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 423-443

محسن هراتی؛ حسین پیمانی زاد؛ مهدی طالب پور؛ محمد کشتی دار


تحلیل رگرسیونی رابطۀ مؤلفه‌های مدیریت دانش با ابعاد سرمایۀ اجتماعی در دبیران تربیت ‌بدنی خراسان رضوی

دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 739-754

مهدی طالب پور؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ محمد کشتی دار؛ محسن هراتی