دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = mohammad soltan hoseini
تعداد مقالات: 14
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 307-285
بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس
دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 273-290
ارائه مدل تحلیل خوشه بندی خاکستری در ارزیابی عملکرد و رتبه بندی هیات های ورزشی
دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 119-136
سنجش توزیع فضایی مکانهای ورزشی شهرستانهای استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه
دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 319-327
تلفیق روشهای تصمیمگیری در محیط GIS بهمنظور مکانگزینی اماکن ورزشی
دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 329-342
بررسی جایگاه اقتصادی استادیومها و تیمهای ورزشی حرفهای بر شاخص درآمد
دوره 8، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 265-279
ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری
دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 475-492
تحلیل موانع بهکارگیری فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان فارس با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندمعیارۀ فازی
دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 325-341
تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 109-133
بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی دربارة حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی
دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 23-36
ارزشگذاری عوامل اجتماعی و قانونی مؤثر بر خصوصیسازی باشگاههای ورزشی
دوره 3، شماره 11، دی 1390، صفحه 33-52
تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 3، شماره 9، تیر 1390
بررسی سهم نسبی سلامت روانی بر سلامت سازمانی در ادارات تربیت بدنی استان اصفهان
دوره 2، شماره 4، فروردین 1389، صفحه 65-81
بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاهها
دوره 1، شماره 3، دی 1388، صفحه 61-133