نویسنده = ������������ ��������
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 خرداد 1400

احمد نصرالهی قدیم؛ حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی


مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزش‌های پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 آبان 1400

محمدحسن کشاورزترک؛ حمید قاسمی؛ لقمان کشاورز


شناسایی و تحلیل مهم‌ترین شاخص‌های توانمندساز آموزش رشته علوم ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 خرداد 1401

محمدامین صیادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ لیلا قربانی؛ حمید قاسمی


طراحی مدل سواد رسانه‌ای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته)

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 939-961

خالد سلیمانی؛ بهزاد ایزدی؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ حمید قاسمی


شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس)

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 385-404

حمید قاسمی؛ نازنین راسخ؛ ناهید جباری


مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387

محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


مدل معادلات ساختاری اثر مهارت های ارتباطی بر ارتباطات بین فردی و نقش آن بر اثربخشی سازمانی مدیران ورزشی ایران

دوره 5، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 67-82

رسول نظری؛ محمد احسانی؛ فرید اشرف گنجوی؛ حمید قاسمی


به کارگیری روش تحلیلی سلسله مراتبی (AHP) در اولویت بندی موانع رشد اخلاق حرفه ای در رسانه های ورزشی

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 137-159

محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی؛ حمید قاسمی؛ سمانه ترکیان ولاشانی


رابطة مؤلفه های مدیریت اخبار و گزارش های ورزشی با گرایش جنسیتی در مطبوعات ورزشی

دوره 4، شماره 14، آبان 1391، صفحه 5-29

سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ اعظم شیرویی


تحلیل محتوای دیدگاه‌های رؤسای سازمان تربیت بدنی دربارة مؤلفه‌های ورزش از سال 1357 تا 1388

دوره 4، شماره 13، مرداد 1391، صفحه 137-152

حمید قاسمی؛ فرشاد تجاری؛ مهدخت بروجردی علوی؛ حسین امامی؛ مریم امیری