دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 15
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی
صفحه 929-947
ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیتهای بدنی
صفحه 949-965
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان)
صفحه 967-977
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی
صفحه 979-995
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی
صفحه 997-1014
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 1015-1034
مدل روابط ساختاری کاربرد فناوری اطلاعات –ارتباطات (ITC) با جامعهپذیری سازمانی و مدیریت سرمایۀ اجتماعی در سازمانهای ورزشی
صفحه 1035-1052
رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینیسازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکونزدگی شغلی
صفحه 1053-1076
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان
صفحه 1077-1091
آیندهپژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمانهای ورزشی و ارائة مدل
صفحه 1093-1118
طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده
صفحه 1119-1140
توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکلگیری تا سال 1357
صفحه 1141-1163
تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی بهواسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیونهای ورزشی کشور
صفحه 1165-1185
بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانشآموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد)
صفحه 1187-1201
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش
صفحه 1203-1232