دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 15
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران
تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران
بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان
اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران
تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال
صفحه 101-120
کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش
صفحه 121-138
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه
صفحه 139-160
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی
صفحه 161-180
تأثیر حمایت اجتماعی و تعارض کار - خانواده بر عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان
صفحه 181-200
تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران
صفحه 201-222
طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمانهای ورزشی ایران: با رویکرد دادهبنیاد
صفحه 223-240
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان
صفحه 241-257
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی
صفحه 259-283
تبیین الگوی تخمین ریسکهای موجود در وظایف مدیران بر اساس چرخه مدیریت خطر پذیریAPMBOK: مطالعه موردی مدیران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور
صفحه 285-307