دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 15
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 601-620
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی
صفحه 621-642
ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران
صفحه 643-664
تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیتهای ورزشی
صفحه 665-683
رابطة مؤلفههای سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم
صفحه 685-700
ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی بهمنظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی
صفحه 701-720
تبیین اثر جهتگیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیتهای نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطافپذیری راهبردی
صفحه 721-733
قیمتگذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک دادهکاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال
صفحه 735-757
مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش
صفحه 759-788
طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة دادهبنیاد
صفحه 789-817
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)
صفحه 819-848
نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغالزایی فارغالتحصیلان شهر تهران
صفحه 849-869
طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی
صفحه 871-889
طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان)
صفحه 891-906
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000
صفحه 907-928