دوره 17 (1404)
دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 10
مدل ارتباطی تجربۀ برند، اشتیاق به برند و اخلاقمداری برند با تعهد به برند در مصرفکنندگان پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: دانشجویان ورزشکار)
تبیین و سطحبندی فرصتهای حضور بانوان ورزشکار نخبۀ مسلمان جمهوری اسلامی ایران در رویدادهای بینالمللی ورزشی
تبیین راهکارهای توسعۀ کسبوکارهای بالقوۀ ورزشی در حوزههای ورزش همگانی و قهرمانی استان آذربایجان شرقی
بررسی نقش رسانههای جمعی بر توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی بانوان
کاوش عوامل تأثیرگذار بر بخشبندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزۀ تماشاگران
صفحه 106-88
شناسایی عوامل مؤثر بر قصد استفاده از برنامههای خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری
صفحه 125-107
کاربرد فرایند سلسلهمراتبی فازی در اولویتبندی عوامل مؤثر بر سهم کالاهای ورزشی در تجارت خارجی کشور
صفحه 143-126
شناسایی پیشران های توسعة فناوری مالی در حوزه پوشاک ورزشی ایران
صفحه 157-144
تأثیر دیپلماسی ورزشی بر کسب کرسیهای بینالمللی با نقش میانجی رفتار سیاسی
صفحه 175-158
تدوین الگوی رفتار شهروندی هواداران فوتبال با تأکید بر نقش رسانههای اجتماعی
صفحه 192-176