دوره 17 (1404)
دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = سردار محمدی
تعداد مقالات: 9
شناسایی عوامل موثر بر شعف مشتریان باشگاههای ورزشی زنان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مرداد 1403
اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیامهای بازاریابی ورزشی مرتبط با علت
دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 153-134
طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران
دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 278-262
نقش آگهیهای تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG
دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1197-1213
ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وبسایتهای ورزشی
دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 321-337
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان
دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 359-372
اولویتبندی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی با استفاده از روش AHP
دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 555-566
کاربرد دادهکاوی در شناسایی عوامل اثرگذار بر موفقیت ورزشکاران ژیمناست در آزمونهای ورزشی
دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 875-890
مدلیابی تأثیر تعهد سازمانی بر تحلیلرفتگی شغلی داوران لیگهای فوتبال ایران
دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 99-112