دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = هواداران فوتبال
تعداد مقالات: 7
تاثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه پرسپولیس بر رفتارهای حمایتی با نقش میانجی نگرش هواداران: نقش تعدیل گر عدالت اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1400
تدوین الگوی رفتار شهروندی هواداران فوتبال با تأکید بر نقش رسانههای اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 تیر 1403
شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 250-232
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی
دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 997-1014
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 601-620
تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-120
ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-14