کلیدواژه‌ها = هواداران فوتبال
تعداد مقالات: 4
1. اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 997-1014

درسا نظری؛ محمد حامی؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ نادر شاکری


2. تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 601-620

اکبر جابری؛ سید نصرالله سجادی؛ حسن اسدی دستجردی؛ محمد خبیری


3. تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 101-120

مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی


4. ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، بهار 1398، صفحه 1-14

اکبر جابری؛ نصرالله سجادی؛ جواد خزائی پول