دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = Mohamadhasan Peymanfar
تعداد مقالات: 4
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر رابطه مسئولیت اجتماعی و عملکرد رقابتی باشگاه های ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 خرداد 1403
تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی
دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 59-75
چرایی عدم تعهد مدیران ورزشی به برنامههای استراتژیک
دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 463-449
ارزیابی کارایی 64 سالۀ کاروان ورزشی ج. ا. ایران در بازیهای المپیک با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها (DEA)
دوره 7، شماره 5، آذر 1394، صفحه 687-700