نویسنده = �������� ���������� ������ ����������
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 شهریور 1400

مسعود آقایی؛ زهراسادات میرزازاده؛ مهدی طالب پور؛ سید مرتضی عظیم زاده


نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 763-776

سید مرتضی عظیم زاده؛ کیانوش شجیع؛ فریده افروزی


تعیین وضعیت رفتار شهروندی سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران

دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 191-206

سید مرتضی عظیم زاده؛ محمد خبیری؛ حسن اسدی


تعیین ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی و شخصیت و نقش تعدیل کنندة متغیرهای جمعیت شناختی

دوره 2، شماره 4، فروردین 1389، صفحه 27-42

سید مرتضی عظیم زاده؛ محمد خبیری؛ حسن اسدی