۱. افتاده، جواد (۱۳۹۱) . «تفاوت بین رسانههای اجتماعی و رسانههای جمعی»، تهران: فصلنامۀ علوم اجتماعی، ش ۵۶، ص۶.
۲. ایمانی، مسلم؛ ابراهیمپور، حبیب؛ علیپور، حسین (۱۳۹۲). بررسیتأثیربازاریابیاجتماعیدروفاداریمشتریان (مطالعۀ موردی بانک قرضالحسنۀ مهر استان اردبیل در سال ۱۳۹۲)، همدان: اولین همایش ملی مدیریت کسبوکار، بهمن ۱۳۹۲، ص ۱۵-۱.
۳. بانک ملی ایران (۱۳۸۷). «نقش تبلیغات در بازاریابی»، تهران: بانک ملی ایران، ش ۱۵۰، ص ۱۵-۱۴.
۴. دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریز، (۱۳۹۴)، نقشرسانههایاجتماعیدربازاریابی، تبریز: ص ۸-۱.
۵. رشیدی، حسن (۱۳۹۲). «برندوتأثیرآنبروفاداریمشتری»، تهران: مجلۀ اقتصادی، ش ۹ و ۱۰، ص ۸۰-۶۵.
۶.صحت، سعید؛ گراوند، عادله؛ قبادی، لیدا (۱۳۹۰). «بررسی نقش اصلی تبلیغات در صنعت بیمه»، تهران: ماهنامۀ تازههای جهان بیمه، ش ۱۵۶، ص ۱۳-۵.
۷. صفری، علی؛ رشیدپور، علی؛ حسینزاده، سمیه (۱۳۹۲). «تأثیرعناصرآمیختهبازاریابیسبزبروفاداریمشتریانبهبرندشرکت (موردمطالعه: شرکتقندنقشجهان)»، اصفهان: فصلنامۀ علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال چهارم، ش 2، ص ۱۴.
۸. غفاری آشتیانی، پیمان؛ پورشال، محمدحسین (۱۳۹۲). بررسی تأثیر ویژگیهای وبسایتهای تجاری بر وفاداری الکترونیکی در کسبوکار الکتونیک (شرکتهای خدمات هوایی و گردشگری در ایران)، همدان: اولین همایش ملی مدیریت کسبوکار، بهمن ۱۳۹۲، ص ۲۰-۱.
۹. قاسمی، وحید (۱۳۸۹). مدلسازی معادلات ساختاری در پژوهشهای اجتماعی با کاربرد AMOS، تهران: چ اول، انتشارات جامعهشناسان، ص ۳۷۶-۱.
۱۰. کشوری، مریم؛ عبدالهی، محمدصادق (۱۳۹۱). «تقویتوفاداریمشتریانکتابخانهها بااستفادهازرسانههایاجتماعی»، تهران: فصلنامۀ مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، ش ۹۳، ص ۹۳-۷۷.
۱۱. لاورنس اس. میرز؛ گامست، گلن، گارینو، ا. جی (۱۳۹۱). پژوهش چندمتغیری کاربردی، ترجمۀ حسن پاشاشریفی، ولیالله فرزاد؛ سیمیندخت رضاخانی و همکاران، تهران: انتشارات رشد، ص ۸۱۰-۱.
۱۲. مشبکی، اصغر؛ خدامی، سهیلا؛ تقوی شوازی، الهه (۱۳۸۹). «نظریۀنهادینوینتلفیقیونقشآنبرایجادمزیترقابتی»، بابلسر: پژوهشنامۀ مدیریت اجرایی علمی – پژوهشی، سال دهم، ش 1، ص ۱۷۳-۱۵۰.
۱۳. مینایی اصغر (۱۳۸۵). «مطالعۀساختارعاملیفرمگزارشمعلمآخنباخبااستفادهازتحلیلعاملی تأییدی»، تهران: پژوهشدر حیطۀ کودکان استثنایی، سال ششم، ش ۳، ص ۷۸۶-۷۶۹.
14.Balakrishnan, B., Dahnil, M.I., Jiunn Yi, W., (2014). ”The Impact of Social Media Marketing Medium Toward Purchase Intention and Brand Loyalty Among Generation Y”. Journal of Social and Behavioral Sciences, 148, pp: 177-185.
15. Beegam, R., (2014). " Building Brand Loyalty Through Social Media Marketing Indian". Journal of Research, 3: p. 2.
16. Benson, C., Hedren, M., (2013)." Online Brand Communities - a Route to Brand Loyalty?”. Journal of International Marketing Program, 180 ECTS, p 36-37.
17. Brown, E., (2010" How implementing social media strategies (the right way) attracts customer loyalty" published Master of Arts thesis, The University of American University Washington, D.C. p: 23.
18. Eren Erdogmus, I., Cicek, M., (2012), " The impact of social media marketing on brand loyalty" Journal of Social and Behavioral Sciences,58: p: 8.
19. Fallon, M., (2012), " Like” to Loyalty: A study on whether or not social media promotions lead to a lifetime of consumer brand loyalty" Journal of Undergraduate Research XV. PP: 1-10.
20. Gamboa, A.M., Goncalves, H.M., (2014)" Customer loyalty through social networks: Lessons from Zara on Facebook" Journal of Business Horizons, 57, PP: 709-717.
21. Hollembeak. J, Amorose. A.J. (2005) " Perceived Coaching Behaviors and College Athletes’ Intrinsic Motivation: A Test of Self-Determination Theory " Journal of Applied Sport Psychology. 17, pp: 20–36
22. Hudson, S., Roth, M., Madden Th.J., Hudson R., (2015)" The effects of social media on emotions, brand relationship quality, and word of mouth: An empirical study of music festival attendees" Journal of
Tourism Management, 47, pp: 68-76.
23. Laroch, M., Habibi, M.R., Richard, M., Sankaranarayanan, R., (2012) "The effects of social media based brand communities on brand community markers, value creation practices, brand trust and brand loyalty" Journal of
Computers in Human Behavior, 28, pp: 1755-1767.
24. Laroche, M., Habibi, M.R., Richard, M., (2013) " To be or not to be in social media: How brand loyalty is affected by social media? " Journal of International Journal of Information Management, 33, pp: 76-82.
25. Lindsey, J., (2012)" Using Social Media to Increase Consumer Loyalty to a Brand" Master of Science thesis, California Polytechnic State University, San Luis Obispo, p: 27-32.
26. Mehrabi, A.I., H. Aghajani, M., (2014) "The Effect of Social Media Marketing on Customers’ Brand Loyalty" International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 4: p: 16.
27. Soo Lim, J., Hwang, Y., Kim, S., Biocca, F., (2015)" How social media engagement leads to sports channel loyalty: Mediating roles of social presence and channel commitment" Journal of Computers in Human Behavior, 46, pp:158–167.