1.اورمزدی، نوشین (1386).«تبین و سنجش عوامل زمینهای برای استقرار مدیریت دانش در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران»، منطقۀ تهران، دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، پایاننامۀ کارشناسیارشد،(42).
2.باقرینژاد، جعفر؛ قهاری،اعظم (اردیبهشت 1386). «مدیریت دانش و عملکرد آن در سازمانها»، سومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد، (8).
3.پاتریسیا، ژان (2008). «مدیریت دانش برای یک سازمان یادگیرنده »، مجلۀ مدیریت فرهنگی، سال سوم، ش ششم، زمستان 1388، ص 12.
4.عرضه، کیوان؛ سید عامری، میرحسن (1391). «مدیریت دانش و مهارتهای ارتباطی مدیران سازمان تربیت بدنی ایران»، مطالعات مدیریت ورزشی، ش 13، ص 64ـ 49.
5. گودرزی، محمود؛ ابوترابی، مجتبی؛ دستیگردی، مهدی؛ دستیگردی، کاظم (1388). «ارتباط فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش مدیران ستادی سازمان تربیت بدنی »، مدیریت ورزشی، ش 2، ص 214ـ201.
6. ملکینیا،عماد؛ بجانی،حسین (1388). «مدیریت دانش در سازمانهای یادگیرنده»، ماهانۀ علمی-آموزشی در زمینۀ مدیریت، تدبیر،سال بیستم، ش 203، ص 52 - 49 .
7. نادی، محمدعلی؛ بختیار، نصرآبادی حسنعلی؛ فرهمندپور، مریم (1390). «تحلیل رابطۀ بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 1388ـ89»، علوم تربیتی، سال چهارم، ش13، ص 146ـ 123.
8.هنری، حبیب (1390). «طراحی مدل معادلات ساختاری سرمایۀ اجتماعی و مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی»، پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، سال اول، ش1، ص 1.
9.هنری، حبیب؛ افشاری، مصطفی؛ کارگر، غلامعلی (1391).«بررسی نظام یادگیری سازمانی در سازمان تربیت بدنی براساس ابعاد سازمان یادگیرنده و روش AHP»، مدیریت ورزشی، ش 13، ص 125ـ115.
10.یعقوبی، مریم؛ کریمی، سعید؛ جوادی، مرضیه؛ نیکبخت، اکرم (1389). «رابطۀ بین مؤلفههای یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان»، نشریۀ مدیریت سلامت، 13، 42 ، 238.
11.Adair,J.(2002).“ Effective strategic leadership”. Pan Macillan Australia Pty Publishing 260ـ 263.
12.Beats,Walter(2005). Knowledge management and management learning: Extending the horizon of knowledge-based management. Published by springer, United States of America.P:398.
13.Beige M.( 2009)Knowledge management to achieve organizational learner. Monthly Vehicle Engineering and Related Industries; 1(3):33-40.
14.Chen, Chung- jen & Huang, jing- wen,( 2007 )." How organization climate and structure effect knowledge management- the social interaction perspective ", International Journal of Information management, vol.27: 104-118.
15.Gorelick , C. (2005). “Vioepoint Organizational learning vs the learning organization : a conversation with a practitioner” pace University , Lubin School of Business , New York, USA. The learning organization. Vol . 12 No. 4: 383-388. Emerald Group publishing Limited.
16.Jiang, X & Li, Y. (2008). “The relationship between organizational learning and firms’ financial performance in strategic alliances : A contingency approach”. Journal of World Business, 43:365-379.
17.Jashpara, Ashok. “Knowledge management: an integrated approach”. Financial Times Press. 2004: 344.
18.Martin B(2004). Knowledge management within the context of management . singapore: management review; (2): 22.
19.Ouksel, A & Vyhmeister R. (2000). “Performance of organizational Design Models and their Impact on organization learning”. Journal of Computational & Mathematical Organization Theory, Vol . 6, No. 4:395-410.