۱. احمدی، پرویز؛ جعفرزاده کناری، مهدی؛ بخشیزاده، علیرضا (۱۳۹۱). «نگاهی به هویت برند و تأثیر آن بروفاداری به برند و ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: شرکت تولیدکنندۀ محصولات لبنی و فرآوردههای گوشتی کاله»، فصلنامۀ پژوهشنامه بازرگانی، ش ۷۱، ص ۹۳-۶۵.
۲. دهقانی سلطانی، مهدی؛ محمدی، اسفندیار؛ پوراشرف، یاساناله؛ سایه میری، کوروش؛ قهری شیرینآبادی، الهه (۱۳۹۲). «رویکردمدلسازیمعادلاتساختاریدرتبییناثرتجربه،اعتمادووفاداریبهبرندبرارزشویژۀبرند»، مجلۀ مدیریت بازاریابی، ش ۲۱، ص ۱17-۱02.
۳. رشیدی، حسن (۱۳۹۲). برندوتأثیرآنبروفاداریمشتری، تهران، مجلۀ اقتصادی، ش ۹ و ۱۰، ص ۸۰-۶۵.
۴. صفری، علی؛ رشیدپور، علی؛ حسینزاده، سمیه (۱۳۹۲). «تأثیرعناصرآمیختۀبازاریابیسبزبروفاداریمشتریانبهبرندشرکت (موردمطالعه: شرکتقندنقشجهان)»،اصفهان، فصلنامۀ علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال چهارم، ش دوم، ص ۱۴.
۵. غفاری آشتیانی، پیمان؛ پورشال، محمدحسین (۱۳۹۲). بررسی تأثیر ویژگیهای وبسایتهای تجاری بر وفاداری الکترونیکی در کسبوکار الکترونیک (شرکتهای خدمات هوایی و گردشگری در ایران)، همدان، اولین همایش ملی مدیریت کسبوکار، ص ۲۰-۱.
۶. قاسمی، وحید (۱۳۸۹). مدلسازی معادلات ساختاری در پژوهشهای اجتماعی با کاربرد AMOS، تهران، چ اول، انتشارات جامعهشناسان، ص ۳۷۶-۱.
۷. کاتلر، فیلیپ (۱۳۹۳). مدیریت بازاریابی کاتلر، ترجمۀ فروزنده، بهمن. تهران، انتشارات آموخته، ص ۹۳۶.
۸. لاورنس اس. میرز؛ گامست، گلن؛ گارینو، ا. جی (۱۳۹۱) پژوهش چندمتغیری کاربردی، ترجمۀ حسن، پاشاشریفی. ولیالله، فرزاد؛ سیمیندخت، رضاخانی و همکاران، تهران: انتشارات رشد، ص۸۱۰-۱.
۹. مشبکی، اصغر؛ خدامی، سهیلا؛ تقوی شوازی، الهه (۱۳۸۹). «نظریۀنهادینوینتلفیقیونقشآنبرایجادمزیترقابتی»، پژوهشنامۀ مدیریت اجرایی علمی – پژوهشی، سال دهم، ش 1، ص ۱۷۳-۱۵۰.
۱۰. موسوی، علیرضا؛ کناره فرد، مریم (۱۳۹۳). «تأثیررسانههایاجتماعیبرشاخصههایجامعۀبرندی،شیوههایارزشآفرینی،اعتمادووفاداریبهبرند (مطالعۀموردیمقایسۀگوشیموبایلاَپل(آیفون)وسامسونگ(گلکسی))»، مجلۀ مدیریت بازاریابی، ش ۲۵، ص۵۰-۲۵.
۱۱. مینایی، اصغر (۱۳۸۵). «مطالعۀساختارعاملیفرمگزارشمعلمآخنباخبااستفادهازتحلیلعاملی تأییدی»، پژوهش در حیطۀ کودکان استثنائی، سال ششم، تهران، ش ۳، ص ۷۸۶-۷۶۹.
12. Andrew D, Pedersen P, Evoy CH.(2011). "Research Methods and Design in Sport Management". Champaign, IL: Human Kinetics, p: 304.
13. Benson, C., Hedren, M., (2013)." Online Brand Communities - a Route to Brand Loyalty ".Journal of International Marketing Program, 180 ECTS, pp: 36-37.
14. Habibi, M.R. Laroche, M, Richard, M., (2014). "The roles of brand community and community engagement in building brand trust on social media"
Computers in Human Behavior, Vol 37, pp:152-161.
15. Hollembeak. J, Amorose. A.J. (2005)." Perceived Coaching Behaviors and College Athletes’ Intrinsic Motivation: A Test of Self Determination Theory" . Journal of Applied Sport Psychology. 17, pp: 20–36
16. Jha. B, (2014). "Social Media, Brand Community, User generated comments and Brand Loyalty: Study of Indian Youth". Journal of Business and Management, Vol 16, PP: 122-131.
17. Khan. Z., Muzaffar. A., (2014) ."Relationship Quality, value creation practices and brand loyalty in virtual communities: Evidence from Facebook communities, World Academy of Science". Engineering and Technology Economics and Management Engineering, Vol:1, p:1.
18. Kim A, Ko E. (2012). "Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of luxury fashion brand". Journal of Business Research, 65.p.p: 1480–1486.
19. Laroch, M., Habibi, M.R., Richard, M., Sankaranarayanan, R., (2012). "The effects of social media based brand communities on brand community markers, value creation practices, brand trust and brand loyalty". Journal of
Computers in Human Behavior, 28, pp: 1755-1767.
20. Laroche, M., Habibi, M.R., Richard, M., (2013). "To be or not to be in social media: How brand loyalty is affected by social media?. " Journal of International Journal of Information Management, 33, pp: 76-82.
21. Mehrabi, A.I., H. Aghajani, M., (2014). "The Effect of Social Media Marketing on Customers’ Brand Loyalty". International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 4: p:16.
22. Mosavi. A., Kenarehfard. M.(2013). "The Impact of value creation practices on brand trust and loyalty in a Samsung Galaxy online brand community in IRAN". International Journal of Mobile Marketing, vol 8, p:75.
23. Schau, J. H., Muniz, M. A., Arnould, J. E (2009). "How brand community practices create value". Journal of Marketing, 73 (5), pp: 30–51.
24. Soo Lim, J., Hwang, Y., Kim, S., Biocca, F (2015). "How social media engagement leads to sports channel loyalty: Mediating roles of social presence and channel commitment". Journal of Computers in Human Behavior,46, p.p: 158–167.