1. آقایی، رضا؛ آقایی، میلاد؛ آقایی، اصغر (1392). «بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، رفتار شهروندی سازمانی، جو سازمانی و فرهنگ سازمانی»، مدیریت دولتی، دورۀ 5، ش 4، ص 18-1«
2. امیدی، علیرضا؛ تندنویس، فریدون؛ مظفری، سید امیر احمد (1391). "ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی در برخی سازمانهای ورزشی ایران»، پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، ش 4، ص 103-87.
3. دفت، ریچارد ال. (1381). مبانی و تئوری طراحی سازمان، ترجمۀ علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، دفتر پژوهشهای فرهنگی، چ دوم، ص 406.
4. زارعی متین، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ جندقی، غلامرضا؛ احمدی، فریدون (1389). «ارائه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعۀ رفتار شهروندی سازمانی مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت ملی نفت ایران»، مدیریت دولتی، دورۀ 2، ش 5، ص 56-39.
5. عسکریان، مصطفی؛ طاهری عطار، فتانه (1391). «فرهنگ سازمانی و نقش آن در شکلگیری رفتار شهروندی سازمانی از دیدگاه کارشناسان حوزۀ ستادی وزارت آموزش و پرورش»، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال سوم، ش 2، ص 34-21.
6. علی احمدی، علیرضا و همکاران (1383). شناخت فرهنگ: فرهنگ سازمانی و مدیریت بر آن، تهران، انتشارات تولید دانش، ص 47.
7. فاروقی، محسن (1392). «بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی»، تعالی نشریۀ تخصصی مدیریت، سال سوم، ش 18، ص 17-13.
8. Alizadeh, M., Shahrani, A. )2008(. “Explain the role of organizational culture in organizational citizenship behavior, study EPC companies”. First conference of organizational citizenship behavior, Tehran University, pp: 12-17.
9. Chamdan, Purnama. (2013). “Influence Analysis of Organizational Culture Organizational Commitment Job and Satisfaction Organizational Citizenship Behavior (OCB) Toward Improved Organizational Performance”. International Journal of Business, Humanities and Technology, 3(5):86-100.
10. Denison, D. R. (2000). “Organizational culture: can it be a key lever for driving organizational change? In cooper, C.L., Cartwright, S. &Earley, P.C.”. The International Handbook of Organizational Culture and Climate, pp:346-376.
11. Denison, D. R., Haaland, S., Goelzer, P. (2004). “Corporate culture andorganizational effectiveness: Is Asia different from the rest of the world?” Organizational Dynamics, 33(1):98-109.
12. Denison, D. R., Mishra, A. K. (1995). “Toward a theory of organizational cultureand effectiveness”. Organization Science, 6(2): 204-223.
13. Ebrahimpour, H., Zahed, A., Khaleghkhah, A., BagerSepehri, M. (2011). “A survey relation between organizational culture and organizational citizenship behavior”. Procedia - Social and Behavioral Sciences 30:1920 – 1925.
14. Lee, H., Choi, B. (2003). “Knowledge management enablers, process, andorganizational performance: An integrative view and empirical examination”.Journal of Management Information System, 20(1): 179-228.
15. Macintosh, E., Doherty A. (2010). “The influence of organizational culture on job satisfaction to leave”. Sport Management Review, 13: 106 -117.
16. Made, Darsana. (2013). “The Influence of Personality and Organizational Culture on Employee Performance through Organizational Citizenship Behavior”. The International Journal OF Management,2(4): 136-148.
17. Moghimi, M. (2006). “Surrey of the relationship of organizational citizenship behavior and entrepreneurship culture in governmental organization”. Organizational Culture Management, 4(3): 112-124.
18. Morkoczy L., Xin K. (2005). “The Virtues of Omission in Organizational Citizenship Behavior”. PP:12: www.goldmark.org/ livia.pdf
19. Organ, D. W. (1988). “Organizational Citizenship Behavior: The Good Soldier Syndrome”. The Academy of Management Review, 14(2): 294-297.
20. Paine, J. B., Organ, D. W. (2002). “The cultural matrix of organizational citizenship behavior: some preliminary conceptual and empiricalobservations”. Human Resource Management Review, 10:45- 59.
21. Podsakoff, P. M., MacKenzie, S. B., Moorman, R. H., Fetter, R. (1990). “Transformational leader behavior and their effects on followers, Trust in leader, satisfaction, and organizational citizenship behavior”. Leadership Quarterly, 1: 107-142.
22. Podsakoff, P. M., MacKenzie, S. B., Paine, J. B., Bachrach, D. G. (2000). “Organizational citizenship behaviors: A critical review of the theoretical and empirical literature and suggestions for future research”. Journal of Management, 6(3): 513-563.