جوادالدین، سید رضا (1385)، مدیریت منابع انسانی، تهران، انتشارات ترمه، چ اول، ص 31-25.
2. حقیری، عباس (1388)، «رابطۀ بین اخلاقگرایی مدیران با تعهد سازمانی کارکنان و درگیری کاری در مدارس آموزش و پرورش سمنان»، پایاننامۀ دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، ص 81-78.
3. درویش، حسن (1386)، «بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی»، فرهنگ مدیریت، سال پنجم، ش شانزدهم، ص 140-117.
4. رضاییمنش، بهروز (1383)، «بررسی زیر ساختهای اخلاقی در بخش خدمات عمومی ایران»، رسالۀ دکتری دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ص 57-56.
5. سلطانی، مرتضی (1382)، «بررسی رابطۀ بین اخلاق کار با تعهد سازمانی و رضایت شغلی در دبیران شهرستان ارسنجان»، مدیریت اخلاق در سازمان، ماهنامۀ تدبیر، ش 132، ص 36-34.
6. سلیمانی، نادر؛ عباسزاده، ناصر؛ نیاز آذری، بهروز (1391)، «رابطۀ اخلاق کار با رضایت شغلی و استرس شغلی کارکنان در سازمان آموزش فنی و حرفهای شهر تهران»، فصلنامۀ علمی – پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال سوم، ش 1، ص 37-21.
7. صفری، هاجر (1389)، «رابطۀ بین رفتار اخلاقی مدیران با مدل رفتار مصرف در سازمانهای عمومی»، پایاننامۀ کارشناسیارشد دانشگاه آزاد واحد گرمسار، ص 80-78.
8. کریمان، مریم؛ قربانیزاده، وجهاله (1389)، «عوامل درونسازمانی مؤثر بر اخلاق کاری کارکنان»، فصلنامۀ پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، سال اول، ش 4، ص 51-36.
9. محمدیان، هاجر (1386)، «بررسی رابطۀ اخلاق کار با رضایت شغلی مدیران شهرداری تهران»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، ص 57-55.
10. مظاهری راد، حمید (1390)، «مروری بر مفهوم رفتار اخلاقی در سازمانها»، پایگاه مقالات علمی مدیریت، قابل دسترسی در
http://www.modiryar.com
11. ولیزاده اوغانی، اکبر؛ قمقامی، حسین (1391)، «اصول هوش اخلاقی و استفاده از آن در مدیریت»، ماهنامۀ الکترونیکی ارتباط علمی، ج 23، ش 2، ص 41-25.
12. AFZA, T. (2000). “Ethical behavior and allocate efficiency”. Pakistan Economic and Social Review Volume XXXVIII, No. 2 (Winter 2000), pp. 129-144.
13. Ahmed, B. Shad, I. (2012),” Organizational ethics and job satisfaction: Evidence from Pakistan”, African Journal of Business Management. Pp 54-76
14. Ardahan, F. (2012). “Life satisfaction and emotional intelligence of participants/nonparticipants in outdoor sports: Turkey case”. WC-BEM, Procedia - Social and Behavioral Sciences 62,pp 4 – 11.
15. Arnold John and e.t (1996). “understanding human behavior in workplace” work psychology. Pitman publishing. Second edition (2), pp 110-129.
16. Bahcecik, N, Ozturk. (2003). “The Hospital ethical climate JOANS Health law. Ethics Regul, survey in turkey”.. (5), pp.94-98
17. Fiúekçiolu, I.B. Duman, S. (2010). “An investigation of job satisfaction levels of sports managers working in amateur sports clubs”. WCES, Procedia Social and Behavioral Sciences 2, pp 4901–4905
18. Fogel, KM. (2007).” The relationship of moral distress, ethical climate, and intent to turnover among critical care nurse” . PhD Dissertation in philosophy. University of Chicago. Pp 70-72.
19. Godbold, R. Lees, A. (2013). “Ethics education on for health professionals: A values based approach”. Nurse Education in Practice xxx 1. Pp, 44-61.-8
20. Hayati, K. Caniago, J. (2012) “Islamic Work Ethic: The Role of Intrinsic Motivation, Job Satisfaction, Organizational Commitment and Job Performance”. International Congress on Interdisciplinary Business and Social Science, Procedia - Social and Behavioral Sciences 65,pp 272 – 277.
21. Joseph, J. Deshpande, SP. (2006). “Factors impacting ethical behavior in hospitals”. Journal of Business Ethic. (69), pp.207-216
22. Kristofer, H. (1996), “Extrinsic & Intrinsic Job Satisfaction”, Journal of Business Management. (5), pp, 34-51.
23. Koh, HC. Boo, EHY. (2001). “The link between organizational ethical and job satisfaction: A study of managers in Singapore”. Journal of Business. (12), pp, 165-178.
24. Lieberman, L. J. (2012) “Inclusionin in physical education ethics, principles and practice”. European congress on adapted physical activity. 1, pp 91-103.
25. Martin, KD. Cullen, JB. (2006). “Continuities and extension of ethical climate theory: A meta-analytic review” .Journal of Business Ethics 5,pp 78-93.
26. Meriac, J.P. (2012). "Work ethic and academic performance: Predicting citizenship and Counterproductive behavior” Learning and Individual Differences 22,pp 549-553.
27. Raymond K.Van and e.t (2012). “Work Ethic: Do New Employees Mean New Work Values?” Journal of Managerial Issues, 22 (1),pp 10-34
28. Saner, T. Eyüpoğlu, S.Z. (2012). “The Age and Job Satisfaction Relationship in Higher Education”. Procedia - Social and Behavioral Sciences 55,pp 1020 – 1026
29. Schluter, J., Winch, S., Holzhauser, K., Henderson, A. (2008). “Nurses’ moral sensitivity and hospital ethical climate”. Nursing Ethics. 15(3), pp.305-321
30. Trevino l.k . Brown M.E (2004) “Managing to be ethical: Debunking five business ethics myths” Academy of Management Executive, 2004, Vol. 18, No. 2
31. Victor, B. Parbotea, K B. Cullen, J B. (2003).” The effects of ethical climates on organizational commitment: A two-study analysis”. Journal of Business Ethics. 46(2), pp.127-141
33. Zehir, T. and e.t. ( 2012 ) “The Moderating Effect of Ethical Climate on the Relationship between Job Satisfaction and Organizational Commitment: Evidence from Large Companies in Turkey” Procedia - Social and Behavioral Sciences Ethics. 29(4), pp.309-32