نویسنده = علی دوست، ابراهیم
تعداد مقالات: 7
1. طراحی مدل پیامدهای جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 خرداد 1400

سجاد سروش؛ سیدنصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ مهرزاد حمیدی


3. تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران

دوره 12، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 309-332

محمدرضا موکل؛ ابراهیم علی دوست


4. رابطۀ اعتماد سازمانی و مؤلفه‌های آن با خلاقیت در ادارات ورزش و جوانان: مطالعۀ موردی استان اردبیل

دوره 10، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 647-660

آرمین فعال؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ فهیمه حاجی غیاثیان


5. طراحی الگوی آمادگی استراتژیک درسازمان های ورزشی ایران

دوره 10، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 237-221

محسن وحدانی؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری؛ ابراهیم علیدوست


6. بررسی رابطۀ بین فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان

دوره 8، شماره 2، بهار 1395، صفحه 299-313

سعید یاری خیاوی؛ ابراهیم علی‌دوست قهفرخی؛ مجید جلالی فراهانی


7. مقایسۀ مؤلفه های آسیب‌شناسی سازمانی در فدراسیون های ورزشی موفق و ناموفق

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 381-398

محمد حسن کشاورز؛ مهرزاد حمیدی؛ محمود گودرزی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی