شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی ورزشی شهر مشهد: یک مطالعه کیفی به شیوه تحلیل محتوا

مهدی سلیمی؛ محمد کشتی دار؛ زهرا سادات میرزازاده؛ امید علی خوارزمی؛ سیدمرتضی عظیم زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مرداد 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.299655.2438

ارائه مدل ارتباطی مدیریت استعداد و سرمایه اجتماعی در کارکنان معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش ایران

محمد حمیدی؛ مهرزاد حمیدی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2020.302018.2471

بررسی اثرات برندسازی مقصد بر توسعه گردشگری ورزشی با نقش میانجی گری بسترهای اقتصادی در استان‌های جنوب ایران

زهرا حسن شاهی؛ لیلا سادات جمشیدیان؛ احمد ترک فر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.327716.2774

فراتحلیل چهار دهه پژوهش در ارتباط با موانع وچالش‌های ارتقاء زنان در پست‌های مدیریت ورزشی در کشور

زهرا جامی عابد مقدم؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 مهر 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.328179.2786

طراحی و تدوین مدل چابکی استراتژیک در کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی (پیش‌آیندها و پس آینده‌ها)

حمزه عیسی زاده؛ قدرت الله باقری راغب؛ اسدالله کردناییج؛ آصف کریمی؛ مرتضی سلطانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.298824.2422

اثر ملی‌گرایی، قوم‌گرایی و جهان شهرگرایی مصرفی بر ترجیح خرید برندهای ورزشی داخلی به خارجی در میان دانشجویان: نقش میانجی کیفیت عملکرد محصول

شکوفه درسازان؛ شهاب بهرامی؛ بهرام یوسفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.326425.2758

طراحی مدل توسعه راهبردهای پایدار برای رویدادهای ورزش دانش‌آموزی مبتنی بر برنامه‌ریزی سناریو

داود لطفی سدهی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آذر 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.329187.2801

تاثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه پرسپولیس بر رفتارهای حمایتی با نقش میانجی نگرش هواداران: نقش تعدیل گر عدالت اجتماعی

شاهو زمانی دادانه؛ محمدرضا اسمعیلی؛ علی زارعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.300950.2454

تأثیر جذابیت مقصد بر رفتار مسئولانۀ زیست محیطی کوهنوردان با نقش میانجی دلبستگی به مکان

حوریه دهقان پوری؛ افسانه ولی نژاد خندان؛ سیده خدیجه تقی نژاد؛ ناهید داروغه عارفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آبان 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2023.362733.3166

بررسی نقش میانجیگری نیاز لذت جویانه و غوطه‌وری در رابطه علی هویت تیمی و عملکرد تیم با قصد هواداری طرفداران تیم پرسپولیس در شهر همدان

سحر قاسمی؛ حسین پورسلطانی زرندی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آبان 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2023.353430.3090

شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت های تولیدی تجهیزات ورزشی در بستر شبکه های اجتماعی

زیبا محمد رضایی؛ کورش ویسی؛ عادل فاطمی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2023.356859.3122

تحلیل عوامل موثر بر طرد شدن دانش آموزان از محیط های ورزشی از دیدگاه معلمان آموزش و پرورش شهر بابل عراق

محمد رحیمی؛ محمد قاسمی؛ رضا امین زاده؛ سامر سامی نایف البوکروطه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.368520.3229

ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری

سامان وجدانی؛ شهناز نایب زاده؛ سید حسن حاتمی نسب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.348480.3024

تبیین و سطح بندی فرصت های حضور بانوان ورزشکار نخبه مسلمان جمهوری اسلامی ایران در رویدادهای بین المللی ورزشی

زینب رحمتی اصل؛ حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ شیرین زردشتیان؛ علی نظریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 خرداد 1403

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.370062.3254