TY - JOUR ID - 28903 TI - رابطة بین کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاه های میزبان لیگ قهرمانان آسیا JO - نشریه مدیریت ورزشی JA - JSM LA - fa SN - 2008-9341 AU - علی دوست قهفرخی, ابراهیم AU - احمدی, علی AD - استادیار دانشگاه تهران AD - کارشناس ارشد دانشگاه اصفهان Y1 - 2012 PY - 2012 VL - 4 IS - 14 SP - 31 EP - 47 KW - رضایتمندی تماشاگران KW - کیفیت خدمات KW - لیگ قهرمانان آسیا. DO - 10.22059/jsm.2012.28903 N2 - هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطة بین معیارهای کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاه های میزبان لیگ قهرمانان آسیا در ایران بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. نمونة پژوهش 1443 نفر بودند که از میان تماشاگران حاضر در ورزشگاه های میزبان لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2009 (آزادی تهران، فولادشهر اصفهان و یادگار امام قم) به صورت هدفمند و در دسترس انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامة محقق ساختة کیفیت خدمات و رضایتمندی بود که پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ 84/0 به دست آمد. بررسی فرضیه ها با استفاده از روش همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که بین میزان دسترسی به خدمات، امنیت و طراحی و جذابیت فضای ورزشگاه با رضایتمندی تماشاگران رابطة معنی داری وجود دارد (001/0 P UR - https://jsm.ut.ac.ir/article_28903.html L1 - https://jsm.ut.ac.ir/article_28903_bf03e59539f21505eeb70c93210f814d.pdf ER -