%0 Journal Article %T برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو %J نشریه مدیریت ورزشی %I دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران %Z 2008-9341 %A گیوی, راضیه %A عیدی, حسین %D 2022 %\ 07/23/2022 %V 14 %N 2 %P 282-265 %! برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو %K الگو %K بانوان %K برندسازی %K توسعه %K فوتبال %R 10.22059/jsm.2021.309883.2573 %X مقدمه: هدف از این پژوهش برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائۀ الگو بود. روش تحقیق کیفی بود.روش پژوهش: روش تحقیق کیفی بود. جامعۀ آماری پژوهش استادان و خبرگان رشتۀ ورزشی فوتبال بودند. نمونه‌گیری به روش هدفمند بود. ابزار تحقیق مصاحبه بود که از 15 نفر به‌عمل آمد. روایی ابزار پژوهش (مصاحبه)، توسط مصاحبه‌شوندگان و سپس استادان متخصص، بررسی و تأیید شد و برای سنجش پایایی از روش توافق درون‌موضوعی استفاده شد که مطابق این روش مقدار پایایی برابر با 90/0 بود. بر این اساس پایایی آزمون نیز تأیید شد. برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از روش نظریة برخاسته از داده‌ها استفاده شد.یافته ها: یافته‌های حاصل از مصاحبه‌های نیمه‌ساختاریافته نشان داد که 11 مقولۀ اثر می‌تواند به‌عنوان شاخص‌های برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا موردنظر واقع شود. این 11 مقوله خود شامل 35 مفهوم و 176 عامل یا کد باز است. نتیجه گیری:  براساس یافته‌های این پژوهش نتیجه می‌گیریم که مدیران و مسئولان باید با توجه به شاخص‌های شناسایی‌شده اقدام‌های لازم را برای توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان به‌کار گیرند و در جهت رفع چالش‌ها و مشکلات پیش‌رو قدم بردارند. %U https://jsm.ut.ac.ir/article_81600_81adec5d75698a21dd6095da29710583.pdf