%0 Journal Article %T ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور %J نشریه مدیریت ورزشی %I دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران %Z 2008-9341 %A خوشنودی, غزال %A صادقی بروجردی, سعید %A یکتایار, مظفر %D 2017 %\ 08/23/2017 %V 9 %N 2 %P 241-229 %! ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور %K به‌کارگیری دانش %K تک‌حلقه‌ای %K تربیت بدنی %K مدیریت دانش %K یادگیری %R 10.22059/jsm.2017.62981 %X   هدف پژوهش حاضر بررسی رابطۀ یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منتخب غرب کشور بود. روش تحقیق از نوع همبستگی و از نظر هدف کاربردی است. جامعۀ آماری در زمان تحقیق 274 نفر بودند که 153 نفر به‌عنوان نمونۀ تحقیق در نظر گرفته شدند. ابزار اصلی تحقیق، پرسشنامۀ یادگیری تک‌حلقه‌ای (برگرفته از مدل مفهومی بیتس) و مدیریت دانش (تلفیقی از جاشپار و همکاران) بود. به‌منظور تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از آمار توصیفی و آزمون‌های آماری کولموگروف اسمیرنوف، ضریب همبستگی و رگرسیون گام‌به‌گام استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که یادگیری تک‌حلقه‌ای پیش‌بینی‌کنندۀ مدیریت دانش است و در این میان، به‌کارگیری و کاربرد دانش (403/0β=) تأثیرپذیرترین مؤلفۀ مدیریت دانش از یادگیری تک‌حلقه‌ای در ادارات کل ورزش و جوانان منطقۀ غرب کشور بود. با توجه به نتایج تحقیق پیشنهاد می‌شود که با تشریک مساعی مدیران و کارکنان در فعالیت‌های رشد و یادگیری تک‌حلقه‌ای و مؤلفه‌های آن بتوان گامی مؤثر در ارتقای سطح مدیریت دانش ادارات کل ورزش و جوانان منطقۀ غرب کشور برداشت. %U https://jsm.ut.ac.ir/article_62981_e62c6388eb25c7628881d839b250886b.pdf