دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = %D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9 %D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C
تعداد مقالات: 5
ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة دادهبنیاد
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 87-70
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی
دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 929-947
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی
دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 979-995
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 515-529
رابطة رضایتمندی و وفاداری با ویژگی های پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز
دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 117-136