کلیدواژه‌ها = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 10
1. طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان)

دوره 12، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 479-499

سارا معماریان؛ مهدی نادری نسب؛ مهرعلی همتی نژاد طولی


2. طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی

دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 429-444

کریم زهره وندیان؛ اسفندیار خسروی زاده؛ حبیب هنری؛ احمد محمودی


4. مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 649-662

ناصر بای؛ زهرا حاجی انزهائی؛ رضا سلیمانی مقدم؛ محمد نور مهیا


5. ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 213-228

احسان ططری؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان


6. بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی

دوره 9، شماره 1، بهار 1396، صفحه 1-18

الهام فسنقری؛ محمود گودرزی؛ سید نصرالله سجادی؛ امین دهقان قهفرخی