دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 12
تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیستمحیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان
دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 279-258
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 216-194
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان)
دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 479-499
طراحی مدل معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 429-444
مدل تمایل به بازگشت گردشگران فستیوالهای ورزشهای بومی و سنتی براساس زیرساختهای خدماتی
دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 795-812
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه
دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 649-662
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال
دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 213-228
بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری در باشگاههای ورزشی
دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-18
بررسی تأثیر سرمایۀ فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطهای عملکرد سازمانی (مطالعۀ موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی)
دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 421-437
بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)
دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51
عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات گردشگری ورزشی از دیدگاه گردشگران حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 39-55
رابطة بین کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاه های میزبان لیگ قهرمانان آسیا
دوره 4، شماره 14، آبان 1391، صفحه 31-47