دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C
تعداد مقالات: 11
تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1402
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 212-195
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 193-173
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیونهای حرفهای منتخب ورزش گروهی کشور
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 119-139
اولویتبندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفهای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین)
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 203-219
ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی
دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 107-118
ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان
دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 548-535
تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاههای پرطرفدار تهرانی لیگ حرفهای فوتبال
دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 103-117
شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور
دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 829-846