دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = %D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C
تعداد مقالات: 7
تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 298-282
ارائة الگوی نقش عوامل شکلدهندة جو سالنهای فوتسال بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران
دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 461-481
مدل تمایل به بازگشت گردشگران فستیوالهای ورزشهای بومی و سنتی براساس زیرساختهای خدماتی
دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 795-812
مدلسازی معادلات ساختاری تأثیر محدودیتها بر رضایتمندی گردشگران ورزشی: نقش میانجی انگیزههای گردشگران ورزشی
دوره 10، شماره 2، تیر 1397، صفحه 294-273
پیشبینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان بهوسیلۀ مؤلفههای رضایتمندی در باشگاههای ورزشی: مطالعۀ باشگاههای پرورشاندام زنجان
دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 605-618
ارتباط سبک رهبری خدمتگزار مربیان با کارامدی تیمی و رضایتمندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال ایران
دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 467-480
بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)
دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51