1. مدلسازی و اولویت‌بندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی ورزشی در ایران

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 373-390

شهرام عبدی؛ سید نصرالله سجادی


2. طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیون‌های حرفه‌ای منتخب ورزش گروهی کشور

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 119-139

رسول طریقی؛ سیدنصراله سجادی


3. بررسی نقش رسانه‌های جمعی ورزشی بر شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 183-202

محبوبه نقوی؛ سید عماد حسینی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ سارا کشکر


4. مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها)

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 461-477

اکبر قدرت نما؛ صدیقه حیدری نژاد؛ سیده ناهید شتاب بوشهری


5. شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 83-99

محبوبه نقوی؛ سید عماد حسینی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ سارا کشکر


6. ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560

مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی


7. تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی


8. نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 481-493

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ محمد سبحان الهی؛ سعید حاتمی