دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = %D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA %D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C
تعداد مقالات: 5
توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی
دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 293-279
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی
دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 705-721
نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596
نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز
دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 481-493
تحلیل عوامل مؤثر در میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی شهر ارومیه بر اساس مدل مزیت رقابتی پورتر
دوره 7، شماره 5، آذر 1394، صفحه 765-778