دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
تعداد مقالات: 13
برنامه ریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 شهریور 1401
شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت های تولیدی تجهیزات ورزشی در بستر شبکه های اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1402
طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکلدهندة جو ورزشگاههای فوتبال (با رویکرد بازاریابی)
دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 18-1
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 93-74
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران
دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 723-743
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 411-428
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 471-488
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی
دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 191-211
پیشبینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان بهوسیلۀ مؤلفههای رضایتمندی در باشگاههای ورزشی: مطالعۀ باشگاههای پرورشاندام زنجان
دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 605-618
نقش نمایشگاه بینالمللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعۀ بازار این محصولات با تأکید برآمیختۀ بازاریابی ورزشی(5ps)
دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 221-235
بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی دربارة حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی
دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 23-36