دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = %D9%87%D9%88%DB%8C%D8%AA %D8%AA%DB%8C%D9%85%DB%8C
تعداد مقالات: 6
بررسی نقش میانجیگری نیاز لذت جویانه و غوطهوری در رابطه علی هویت تیمی و عملکرد تیم با قصد هواداری طرفداران تیم پرسپولیس در شهر همدان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آبان 1402
شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 250-232
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی)
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 150-133
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 411-428
ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری
دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 475-492
تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 109-133