دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابت های جام ملت های آسیا 2019
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آذر 1401
مدل پیشبینی آگاهانه بحران در فوتبالحرفهای ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 خرداد 1402
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی
دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 103-89
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 248-231
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 282-265
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 150-131
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 216-194
تأثیر همهگیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیمهای پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیجفارس
دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 1001-1015
تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران
دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 341-356
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 47-66
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان)
دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 479-499
تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 19-33
تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 665-684
تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 411-428
ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران
دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 291-306
شناسایی عوامل پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورها در جامجهانی فوتبال
دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 533-513
الویت بندی موانع حمایت شرکت های کاشی و سرامیک استان یزد از باشگاه های فوتبال با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
دوره 10، شماره 2، تیر 1397، صفحه 255-239
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 977-997
نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز
دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 481-493
رابطۀ تحلیلرفتگی شغلی با منابع استرس و شیوههای مقابله با آن در داوران لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 815-828
نقش استرس در ارتباط هوش هیجانی با سلامت روانی در داوران لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 4، مهر 1394، صفحه 559-573
بررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با هواداران بر دورۀ ماندگاری آنها در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 277-291
مدلیابی تأثیر تعهد سازمانی بر تحلیلرفتگی شغلی داوران لیگهای فوتبال ایران
دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 99-112