نویسنده = جمال الدین بیرامی ایگدر
تعداد مقالات: 3
1. تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-440

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی


2. نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز

دوره 8، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 481-493

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ محمد سبحان الهی؛ سعید حاتمی


3. تأثیر ساختار سازمانی بر توانمند‌سازی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان لرستان

دوره 7، شماره 4، پاییز 1394، صفحه 533-546

سعید حاتمی؛ یزدان سبحانی؛ جمال‌الدین بیرامی ایگدر