1. نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


2. تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی


3. نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 481-493

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ محمد سبحان الهی؛ سعید حاتمی


4. تأثیر ساختار سازمانی بر توانمند‌سازی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان لرستان

دوره 7، شماره 4، مهر 1394، صفحه 533-546

سعید حاتمی؛ یزدان سبحانی؛ جمال‌الدین بیرامی ایگدر