دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = جمال الدین بیرامی ایگدر
تعداد مقالات: 4
نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز
دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 481-493
تأثیر ساختار سازمانی بر توانمندسازی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان لرستان
دوره 7، شماره 4، مهر 1394، صفحه 533-546