نویسنده = جابری، اکبر
تعداد مقالات: 6
1. تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 601-620

اکبر جابری؛ سید نصرالله سجادی؛ حسن اسدی دستجردی؛ محمد خبیری


2. ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، بهار 1398، صفحه 1-14

اکبر جابری؛ نصرالله سجادی؛ جواد خزائی پول


3. تاثیر کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری ورزشی بر رضایت و تمایل به بازدید مجدد

دوره 10، شماره 1، بهار 1397، صفحه 17-32

اکبر جابری؛ جواد خزائی پول؛ حسن اسدی


6. ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 475-492

اکبر جابری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزائی پول